A romĂĄniai Petrom olajipari csoport kevesebb mint hĂĄrom ĂŠven belĂźl 100 PetromV koncepciĂłjĂş benzinkutat ĂŠpĂtett, de mĂŠg 150-et akar 2010-ig. Addirga 500 milliĂł eurĂłt kĂślt marketingre.
Alig hĂĄrom ĂŠv alatt szĂĄz PetromV benzinkutat adott ĂĄt a romĂĄniai Petrom, az egysĂŠgekhez Viva ĂŠtterem, pihenő helyisĂŠg ĂŠs jĂĄtszĂłtĂŠr is tartozik, kĂśzben persze az Ăźgyfeleknek teljes kiszolgĂĄlĂĄst kĂnĂĄlnak, vagyis az ĂźzemanyagtĂśltĂŠs mellett kerĂŠknyomĂĄs mĂŠrĂŠst ĂŠs ablakmosĂĄst is.
A Petrom kĂśzlemĂŠnye szerint a kiegĂŠszĂtő szolgĂĄltatĂĄsok ĂŠs lĂŠtesĂtmĂŠnyek megjelenĂŠse nagy előrelĂŠpĂŠs a romĂĄniai Ăźzemanyag kiskereskedelmi piacon. Mindez Ăşj minősĂŠget, biztonsĂĄgot, megbĂzhatĂłsĂĄgot ĂŠs a szokĂĄsos kĂnĂĄlat gazdagodĂĄsĂĄt jelenti. A sajĂĄt szabvĂĄnynak is tekintendő minősĂŠg tovĂĄbbi terjesztĂŠse ĂŠrdekĂŠben a tĂĄrsasĂĄg 2010-re 250 ilyen kĂşt tulajdonosa akar lenni. Ez jelentős beruhĂĄzĂĄst is feltĂŠtelez a marketing terĂźletĂŠn, de segĂti a tevĂŠkenysĂŠg hatĂŠkonysĂĄgĂĄnak nĂśvelĂŠsĂŠt fejlettebb szolgĂĄltatĂĄsok kĂnĂĄlĂĄsĂĄt teszi lehetővĂŠ. 2010-gi a Petrom mintegy 500 milliĂł eurĂłt szĂĄn marketingre.
Tamas Mayer, a tĂĄrsasĂĄg mrketingĂŠrt felelős igazgatĂłsĂĄgi tagja elmondta, hogy a PetromV koncepciĂł Ăśtlete a prĂŠmium ĂźzemanyagmĂĄrkĂĄk forgalmazĂĄsĂĄnak kezdetekor szĂźletett, s tulajdonkĂŠppen az anyacĂŠg OMV szabvĂĄnyaihoz valĂł, ezen keresztĂźl pedig a nemzetkĂśzi szolgĂĄltatĂĄsi minősĂŠghez ĂŠs normĂĄkhoz valĂł igazodĂĄst jelenti.
Száz PetromV Románia-szerte
A romĂĄniai Petrom olajipari csoport kevesebb mint hĂĄrom ĂŠven belĂźl 100 PetromV koncepciĂłjĂş benzinkutat ĂŠpĂtett, de mĂŠg 150-et akar 2010-ig. Addirga 500 milliĂł eurĂłt kĂślt marketingre.
Alig hĂĄrom ĂŠv alatt szĂĄz PetromV benzinkutat adott ĂĄt a romĂĄniai Petrom, az egysĂŠgekhez Viva ĂŠtterem, pihenő helyisĂŠg ĂŠs jĂĄtszĂłtĂŠr is tartozik, kĂśzben persze az Ăźgyfeleknek teljes kiszolgĂĄlĂĄst kĂnĂĄlnak, vagyis az ĂźzemanyagtĂśltĂŠs mellett kerĂŠknyomĂĄs mĂŠrĂŠst ĂŠs ablakmosĂĄst is.
A Petrom kĂśzlemĂŠnye szerint a kiegĂŠszĂtő szolgĂĄltatĂĄsok ĂŠs lĂŠtesĂtmĂŠnyek megjelenĂŠse nagy előrelĂŠpĂŠs a romĂĄniai Ăźzemanyag kiskereskedelmi piacon. Mindez Ăşj minősĂŠget, biztonsĂĄgot, megbĂzhatĂłsĂĄgot ĂŠs a szokĂĄsos kĂnĂĄlat gazdagodĂĄsĂĄt jelenti. A sajĂĄt szabvĂĄnynak is tekintendő minősĂŠg tovĂĄbbi terjesztĂŠse ĂŠrdekĂŠben a tĂĄrsasĂĄg 2010-re 250 ilyen kĂşt tulajdonosa akar lenni. Ez jelentős beruhĂĄzĂĄst is feltĂŠtelez a marketing terĂźletĂŠn, de segĂti a tevĂŠkenysĂŠg hatĂŠkonysĂĄgĂĄnak nĂśvelĂŠsĂŠt fejlettebb szolgĂĄltatĂĄsok kĂnĂĄlĂĄsĂĄt teszi lehetővĂŠ. 2010-gi a Petrom mintegy 500 milliĂł eurĂłt szĂĄn marketingre.
Tamas Mayer, a tĂĄrsasĂĄg mrketingĂŠrt felelős igazgatĂłsĂĄgi tagja elmondta, hogy a PetromV koncepciĂł Ăśtlete a prĂŠmium ĂźzemanyagmĂĄrkĂĄk forgalmazĂĄsĂĄnak kezdetekor szĂźletett, s tulajdonkĂŠppen az anyacĂŠg OMV szabvĂĄnyaihoz valĂł, ezen keresztĂźl pedig a nemzetkĂśzi szolgĂĄltatĂĄsi minősĂŠghez ĂŠs normĂĄkhoz valĂł igazodĂĄst jelenti.