Ăsszesen 2,6 milliĂĄrd forintĂŠrt vĂĄsĂĄrolhatĂł meg a felszĂĄmolĂĄs alatt ĂĄllĂł
Ăko-Line Hungary biodĂzelgyĂĄrtĂł nagyigmĂĄndi ĂŠs bĂĄbolnai Ăźzeme – Ărta a
Napi GazdasĂĄg csĂźtĂśrtĂśki szĂĄmĂĄban.
A lap szerint a pĂĄlyĂĄzaton a biodĂzelgyĂĄrtĂł nagyigmĂĄndi olajosmag-prĂŠsĂźzemĂŠt a hozzĂĄ tartozĂł berendezĂŠsekkel, szemes- ĂŠs olajtĂĄrolĂł-technolĂłgiĂĄjĂĄt, tovĂĄbbĂĄ bĂĄbolnai ĂŠszterezĹĂźzemĂŠt ĂŠs annak eszkĂśzeit lehet megvĂĄsĂĄrolni; a felszĂĄmolĂł a vagyont kizĂĄrĂłlag egyben ĂŠrtĂŠkesĂtenĂŠ.â¨
Az Ăko-Line 2003-ban vĂĄsĂĄrolta meg az 1994-ben ĂŠpĂźlt nagyigmĂĄndi biodĂzelĂźzemet, amelyet az eredeti tervek szerint 5,5 milliĂĄrd forint beruhĂĄzĂĄssal elĹszĂśr ĂŠvi 25, majd 50 ezer tonna kapacitĂĄsra bĹvĂtett volna. VĂŠgĂźl kĂśzel nĂŠgymilliĂĄrdos fejlesztĂŠst hajtottak vĂŠgre. A problĂŠmĂĄt az jelentette, hogy a bankok kiszĂĄlltak a finanszĂrozĂĄsbĂłl, s a tulajdonosoknak mĂĄr nem volt lehetĹsĂŠgĂźk forgĂłeszkĂśzĂśk biztosĂtĂĄsĂĄra – kĂśzĂślte a lappal PĂĄlfy MĂĄrton, az Ăko-Line korĂĄbbi ĂźgyvezetĹje. â¨
Az Ăko-Line ellen milliĂĄrdos nagysĂĄgrendben ĂŠrkeztek hitelezĹi kĂśvetelĂŠsek, a tulajdonosokon kĂvĂźl szĂĄllĂtĂłknak ĂŠs az adĂłhatĂłsĂĄgnak is tartozik. Tavaly ĂŠv vĂŠgĂŠn egy svĂĄjci cĂŠgnek ĂŠrtĂŠkesĂtettĂŠk volna a tĂĄrsasĂĄgot, amely azonban vĂŠgĂźl elĂĄllt a vĂĄsĂĄrlĂĄstĂłl.â¨
A volt ĂźgyvezetĹ most azt remĂŠli, hogy szakmai befektetĹ vĂĄsĂĄrolja meg a cĂŠg vagyonĂĄt, ĂŠs folytatja a termelĂŠst.
Eladó az Öko-Line biodízelgyártó
Ăsszesen 2,6 milliĂĄrd forintĂŠrt vĂĄsĂĄrolhatĂł meg a felszĂĄmolĂĄs alatt ĂĄllĂł
Ăko-Line Hungary biodĂzelgyĂĄrtĂł nagyigmĂĄndi ĂŠs bĂĄbolnai Ăźzeme – Ărta a
Napi GazdasĂĄg csĂźtĂśrtĂśki szĂĄmĂĄban.
A lap szerint a pĂĄlyĂĄzaton a biodĂzelgyĂĄrtĂł nagyigmĂĄndi olajosmag-prĂŠsĂźzemĂŠt a hozzĂĄ tartozĂł berendezĂŠsekkel, szemes- ĂŠs olajtĂĄrolĂł-technolĂłgiĂĄjĂĄt, tovĂĄbbĂĄ bĂĄbolnai ĂŠszterezĹĂźzemĂŠt ĂŠs annak eszkĂśzeit lehet megvĂĄsĂĄrolni; a felszĂĄmolĂł a vagyont kizĂĄrĂłlag egyben ĂŠrtĂŠkesĂtenĂŠ.â¨
Az Ăko-Line 2003-ban vĂĄsĂĄrolta meg az 1994-ben ĂŠpĂźlt nagyigmĂĄndi biodĂzelĂźzemet, amelyet az eredeti tervek szerint 5,5 milliĂĄrd forint beruhĂĄzĂĄssal elĹszĂśr ĂŠvi 25, majd 50 ezer tonna kapacitĂĄsra bĹvĂtett volna. VĂŠgĂźl kĂśzel nĂŠgymilliĂĄrdos fejlesztĂŠst hajtottak vĂŠgre. A problĂŠmĂĄt az jelentette, hogy a bankok kiszĂĄlltak a finanszĂrozĂĄsbĂłl, s a tulajdonosoknak mĂĄr nem volt lehetĹsĂŠgĂźk forgĂłeszkĂśzĂśk biztosĂtĂĄsĂĄra – kĂśzĂślte a lappal PĂĄlfy MĂĄrton, az Ăko-Line korĂĄbbi ĂźgyvezetĹje. â¨
Az Ăko-Line ellen milliĂĄrdos nagysĂĄgrendben ĂŠrkeztek hitelezĹi kĂśvetelĂŠsek, a tulajdonosokon kĂvĂźl szĂĄllĂtĂłknak ĂŠs az adĂłhatĂłsĂĄgnak is tartozik. Tavaly ĂŠv vĂŠgĂŠn egy svĂĄjci cĂŠgnek ĂŠrtĂŠkesĂtettĂŠk volna a tĂĄrsasĂĄgot, amely azonban vĂŠgĂźl elĂĄllt a vĂĄsĂĄrlĂĄstĂłl.â¨
A volt ĂźgyvezetĹ most azt remĂŠli, hogy szakmai befektetĹ vĂĄsĂĄrolja meg a cĂŠg vagyonĂĄt, ĂŠs folytatja a termelĂŠst.