close
A kiskereskedelmi irányt erősítené a Mol
Egyéb - Olaj

A kiskereskedelmi irányt erősítené a Mol

Mi abban hiszünk, higy az emebrek igényei változnak, mobilabbak lesznek és ezt megpróbáljuk a lehető legmagasabb szinten kiszolgálni, hogy mi legyünk az első választási lehetőség – jelentette ki Fasimon Sándor, a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója a Portfólió energiaipari konferenciáján, nem sokkal ez előtt. 

Magyarorzságon ma már 500 szolgáltatási potunk van, a régióban közel 2000, vagyis van közel 10 millió ügyfelünk, napi 1 millió trazakció megy át ezeken a kiskereskedelmi pontokon – érvelt Fasimon Sándor. Hozzátette: ezt a szolgáltatási, fogyasztói, ügyfélcentrikus kiskereskedelmi irányt egyértelműen erősíteni szeretnénk. Úgy, hogy az alaptevékenység esetében 25-ről, 30 százalékra szeretnénk a részesedésünket felvinni. Úgy, hogyha valaki bejön a kiskereskedelmi, szolgáltatási pontunkra, választhasson alternatív üzemanyagok között – jelezte a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója. Hangsúlyozta, a várakozásaik szerint a társaság EBITDA-jának 30 széázalékát 2020-2030 környékén már ebből a kiskereskedelmi ágból várják. E meleltt stratégiai fejlesztési terület a petrolkémia és az innováció.