A MOL Csoport az IBM integrált technológiai szolgáltatásait választotta, hogy felgyorsítsa üzleti növekedését és javítson napi működésének hatékonyságán – jelentette be a technológiai vállalat. A MOL Csoport az IBM megoldásán keresztül mostantól akár több mint 30, határon átnyúló beszerzési folyamatát konszolidálhatja egységes rendszerben, egyetlen platform alá terelve magyarországi, horvátországi és szlovákiai informatikai infrastruktúráját.
A MOL Csoport Kelet-Közép-Európa egyik vezető olaj- és gázipari konglomerátuma – több mint 30 országban van jelen, világszerte 25000 embert foglalkoztat, 2000 üzemanyagtöltő állomást és tárolóhelyet üzemeltet. A MOL Csoport jó úton jár üzletének diverzifikálásában, és az új piaci rések felfedezésében.
„2030-ig szóló stratégiájával összhangban a MOL folytatja a korábban megkezdett üzleti átalakulást. Egy minden korábbinál egységesebb, gyorsabb, rugalmasabb üzleti modellt építünk; célunk, hogy alacsony költségek mellett tudjuk növelni rendszerszintű hatékonyságunkat, és hogy petrolkémiai tevékenységünk kiterjesztésével, kiskereskedelmi tevékenységünk megújításával még színvonalasabb szolgáltatást nyújthassunk fogyasztóinknak” – mondta Néz Péter, a MOL Csoport Információs Szolgáltatások Igazgatója. „Az IBM a világ egyik legjobb technológiai szolgáltatójaként segít nekünk informatikai infrastruktúránk optimalizálásában és költségeink csökkentésében, hogy üzleti folyamataink még erősebb támogatást kaphassanak.”
Az IBM teljes körű infrastruktúra-karbantartást, szolgáltatás-felügyeletet és multivendor támogatást biztosít a MOL Csoporthoz tartozó szervezeteknek Magyarországon, Horvátországban és Szlovákiában. A technológiai támogatás kiterjed a hardver- és szoftver karbantartásra, a Linux szolgáltatásokra és a biztonsági mentésekhez szükséges technikai háttérre. A 2017. áprilisában két évre aláírt megállapodástól a MOL Csoport jelentős költségmegtakarítást vár.
Az IBM-el dolgozik a Mol
A MOL Csoport az IBM integrált technológiai szolgáltatásait választotta, hogy felgyorsítsa üzleti növekedését és javítson napi működésének hatékonyságán – jelentette be a technológiai vállalat. A MOL Csoport az IBM megoldásán keresztül mostantól akár több mint 30, határon átnyúló beszerzési folyamatát konszolidálhatja egységes rendszerben, egyetlen platform alá terelve magyarországi, horvátországi és szlovákiai informatikai infrastruktúráját.
A MOL Csoport Kelet-Közép-Európa egyik vezető olaj- és gázipari konglomerátuma – több mint 30 országban van jelen, világszerte 25000 embert foglalkoztat, 2000 üzemanyagtöltő állomást és tárolóhelyet üzemeltet. A MOL Csoport jó úton jár üzletének diverzifikálásában, és az új piaci rések felfedezésében.
„2030-ig szóló stratégiájával összhangban a MOL folytatja a korábban megkezdett üzleti átalakulást. Egy minden korábbinál egységesebb, gyorsabb, rugalmasabb üzleti modellt építünk; célunk, hogy alacsony költségek mellett tudjuk növelni rendszerszintű hatékonyságunkat, és hogy petrolkémiai tevékenységünk kiterjesztésével, kiskereskedelmi tevékenységünk megújításával még színvonalasabb szolgáltatást nyújthassunk fogyasztóinknak” – mondta Néz Péter, a MOL Csoport Információs Szolgáltatások Igazgatója. „Az IBM a világ egyik legjobb technológiai szolgáltatójaként segít nekünk informatikai infrastruktúránk optimalizálásában és költségeink csökkentésében, hogy üzleti folyamataink még erősebb támogatást kaphassanak.”
Az IBM teljes körű infrastruktúra-karbantartást, szolgáltatás-felügyeletet és multivendor támogatást biztosít a MOL Csoporthoz tartozó szervezeteknek Magyarországon, Horvátországban és Szlovákiában. A technológiai támogatás kiterjed a hardver- és szoftver karbantartásra, a Linux szolgáltatásokra és a biztonsági mentésekhez szükséges technikai háttérre. A 2017. áprilisában két évre aláírt megállapodástól a MOL Csoport jelentős költségmegtakarítást vár.