A Magyar Energiafogyasztók Szövetsége a fogyasztók visszajelzései alapján idén is értékelte a földgáz egyetemes szolgáltatók 2014. évi tevékenységét. Az Energiafogyasztók Díjának Kuratóriuma hatodik alkalommal ítélte oda immár a nemzeti közműszolgáltatás részeként működő FŐGÁZ Zrt.-nek mint a leginkább fogyasztóbarát magatartást tanúsító szolgáltatónak járó díjat.
Az elismerés átadására 2015. április 22-én a XXII. Országos Fogyasztói Konferencián került sor Székesfehérváron, ahol a díj odaítéléséről szóló oklevelet a FŐGÁZ Zrt. vezérigazgatója, dr. Laczó Sándor vette át. âA FŐGÁZ ügyfélszolgálata évek óta megbízható, magas színvonalú kiszolgálást nyújt ügyfeleinek, amelyet az elmúlt években elnyert díjak sora is visszaigazolt. Megtiszteltetés számunkra ügyfeleink visszajelzése, amely alapján társaságunk sokadik alkalommal érdemelte ki ügyfélbarát és magas színvonalú szolgáltatásáért a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége által adományozott Energiafogyasztók Díjat. Az elismerés természetesen főként az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársainkat illeti, akik nap mint nap az ügyfelek elégedettsége és kiszolgálása érdekében végzik munkájukat. Az immár nemzeti közműszolgáltatás részeként működő és az ENKSZ-hez tartozó FŐGÁZ a jövőben is elsődleges célkitűzésének tekinti az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását és arra törekszik, hogy vonzó kiegészítő szolgáltatásokkal nyerje el ügyfelei bizalmát.â â mondta a Díj átvétele kapcsán dr. Laczó Sándor, a FŐGÁZ Zrt. vezérigazgatója.
Az Energiafogyasztók Díjának odaítélését az egyik legnagyobb múlttal rendelkező fogyasztóvédelmi szervezet, a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége végzi. A szövetség a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által előírt követelmények teljesítését és a fogyasztói-elégedettségi vizsgálat eredményeit alapul véve értékeli minden évben a földgáz- valamint az áramszolgáltató társaságok szolgáltatási színvonalát. A független szakértők által végzett vizsgálat többek között méri az ügyfélszolgálatok gyorsaságát, szakszerű és minőségi működését valamint a számla érthetőségét, pontosságát.
Ügyfélszolgálati tevékenységéért díjat kapott a FŐGÁZ
A Magyar Energiafogyasztók Szövetsége a fogyasztók visszajelzései alapján idén is értékelte a földgáz egyetemes szolgáltatók 2014. évi tevékenységét. Az Energiafogyasztók Díjának Kuratóriuma hatodik alkalommal ítélte oda immár a nemzeti közműszolgáltatás részeként működő FŐGÁZ Zrt.-nek mint a leginkább fogyasztóbarát magatartást tanúsító szolgáltatónak járó díjat.
Az elismerés átadására 2015. április 22-én a XXII. Országos Fogyasztói Konferencián került sor Székesfehérváron, ahol a díj odaítéléséről szóló oklevelet a FŐGÁZ Zrt. vezérigazgatója, dr. Laczó Sándor vette át. âA FŐGÁZ ügyfélszolgálata évek óta megbízható, magas színvonalú kiszolgálást nyújt ügyfeleinek, amelyet az elmúlt években elnyert díjak sora is visszaigazolt. Megtiszteltetés számunkra ügyfeleink visszajelzése, amely alapján társaságunk sokadik alkalommal érdemelte ki ügyfélbarát és magas színvonalú szolgáltatásáért a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége által adományozott Energiafogyasztók Díjat. Az elismerés természetesen főként az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársainkat illeti, akik nap mint nap az ügyfelek elégedettsége és kiszolgálása érdekében végzik munkájukat. Az immár nemzeti közműszolgáltatás részeként működő és az ENKSZ-hez tartozó FŐGÁZ a jövőben is elsődleges célkitűzésének tekinti az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását és arra törekszik, hogy vonzó kiegészítő szolgáltatásokkal nyerje el ügyfelei bizalmát.â â mondta a Díj átvétele kapcsán dr. Laczó Sándor, a FŐGÁZ Zrt. vezérigazgatója.
Az Energiafogyasztók Díjának odaítélését az egyik legnagyobb múlttal rendelkező fogyasztóvédelmi szervezet, a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége végzi. A szövetség a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által előírt követelmények teljesítését és a fogyasztói-elégedettségi vizsgálat eredményeit alapul véve értékeli minden évben a földgáz- valamint az áramszolgáltató társaságok szolgáltatási színvonalát. A független szakértők által végzett vizsgálat többek között méri az ügyfélszolgálatok gyorsaságát, szakszerű és minőségi működését valamint a számla érthetőségét, pontosságát.