Az ügyfelek nem szabhatják meg a Tesla 3 modelleknél, hogy milyen felszereltséget, kiegészítőket, stb. kérnek, csak a színt és a kerékméretet – legalábbis kezdetben – mondta Elon Musk A Tesla alapítója. Ennek oka, hogy a hamarosan piacra kerülő gépjármű gyártását minél hamarabb csúcsra járathassák.
A 3-as modell lesz a Tesla első, a tömegpiacra szánt terméke, amelynek kerek 35.000 dolláros ára ugyanakkor még mindig nem az olcsóbb kategóriába tartozik.- Ennek ellenére már több százezer ügyfél nagyobb összegű előleget is fizetett, hogyvárólistára kerülhessen a szeptembertől elérhető gépjárművekre. „Amennyiben ezek az ügyfelek nem elégedettek a szűkre szabott választási lehetőségekkel, visszakapják befizetéseiket” – mondta Musk.
Persze ez nem fog jól jönni a masszívan veszteséges vállalatnak: a Tesla az első negyedévben még a tavalyinál is nagyobb veszteséget termelt: a mínusz meghaladta a 330 millió dollárt, szemben a tavalyi 282 millióval. Ugyanakkor az árbevétel a magasba szárnyalt, meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, amit annak is köszönhet a cég, hogy minden eddiginél több, összesen 25 ezer autót szállított ki az S és az X modellek megrendelőinek.
A Tesla X-et azonban már 2018-ban 500 ezres darabszámban kívánja előállítani a vállalat, 2020-ra pedig a milliós darabszámot célozta meg a Elon Musk, ezért érthető, hogy egyszerűsíteni kívánják a gyártási folyamatot.
Nem lesz sok választási lehetőség a Tesla háromnál
Az ügyfelek nem szabhatják meg a Tesla 3 modelleknél, hogy milyen felszereltséget, kiegészítőket, stb. kérnek, csak a színt és a kerékméretet – legalábbis kezdetben – mondta Elon Musk A Tesla alapítója. Ennek oka, hogy a hamarosan piacra kerülő gépjármű gyártását minél hamarabb csúcsra járathassák.
A 3-as modell lesz a Tesla első, a tömegpiacra szánt terméke, amelynek kerek 35.000 dolláros ára ugyanakkor még mindig nem az olcsóbb kategóriába tartozik.- Ennek ellenére már több százezer ügyfél nagyobb összegű előleget is fizetett, hogyvárólistára kerülhessen a szeptembertől elérhető gépjárművekre. „Amennyiben ezek az ügyfelek nem elégedettek a szűkre szabott választási lehetőségekkel, visszakapják befizetéseiket” – mondta Musk.
Persze ez nem fog jól jönni a masszívan veszteséges vállalatnak: a Tesla az első negyedévben még a tavalyinál is nagyobb veszteséget termelt: a mínusz meghaladta a 330 millió dollárt, szemben a tavalyi 282 millióval. Ugyanakkor az árbevétel a magasba szárnyalt, meghaladta a 2,7 milliárd dollárt, amit annak is köszönhet a cég, hogy minden eddiginél több, összesen 25 ezer autót szállított ki az S és az X modellek megrendelőinek.
A Tesla X-et azonban már 2018-ban 500 ezres darabszámban kívánja előállítani a vállalat, 2020-ra pedig a milliós darabszámot célozta meg a Elon Musk, ezért érthető, hogy egyszerűsíteni kívánják a gyártási folyamatot.