Három év után az Uber feladta a kínai paic meghódítását, a következő célpont India, ahol ugyancsak komoly ellenállásra számíthat, egy helyi társaság, az Ola részéről, amelynek komoly versenyelőnye van, hogy ismerik már a fogyasztók.
Az Uber üzletében ma 12 százalékos részt képvisel India, és jelentős növekedési lehetőséget jelent a társaság számára. A jeléentős népességű országok, régiók Ázsiában a személyfuvarozási vállalkozások elsőszámú célpontjai közé tartoznak – emlékeztet az opilprices.com elemzésében. Miután kevés a parkolóhely és a felhasználók tömegei egyébként sem tudnak saját autót tartani, alternatív megoldásokat keresnek az egyéni közlekedésre, ami felértékeli ezeket a megoldásokat. Az Uber és az indiai Ola képviseli az elsőszámú választási lehetőslget az érintett tömegek számára. A szolgáltatók az online applikációk nélküli rendelési megoldások fejlesztéslvel iygekeznek lekörözni egymást ezeken a piacokon. Az Ola jól ismeri a paicot, tisztában van vele, hogy az ügyfelei többsége nem rendelekzik okostelefonnal, vagy inkább riksával utazik ma, mint taxival. Az Ubernek fejlesztenie kell szolgáltatásait, hogy igazodjon az ázsiai igényekhez, ha érdemi felfutást szeretne elérni.
A Maruti Suzuku a napokban jelentette be, hogy stratégiai aprtnerségre lépett az Uber-rel, hogy megfizethető autókkal lássa el a paicot és munkalehetőséget teremtsen ezzel. Az Ola-nak hasonló megállapodása van a Mahindraval.
Az Uber Indiában erősít Kína helyett
Három év után az Uber feladta a kínai paic meghódítását, a következő célpont India, ahol ugyancsak komoly ellenállásra számíthat, egy helyi társaság, az Ola részéről, amelynek komoly versenyelőnye van, hogy ismerik már a fogyasztók.
Az Uber üzletében ma 12 százalékos részt képvisel India, és jelentős növekedési lehetőséget jelent a társaság számára. A jeléentős népességű országok, régiók Ázsiában a személyfuvarozási vállalkozások elsőszámú célpontjai közé tartoznak – emlékeztet az opilprices.com elemzésében. Miután kevés a parkolóhely és a felhasználók tömegei egyébként sem tudnak saját autót tartani, alternatív megoldásokat keresnek az egyéni közlekedésre, ami felértékeli ezeket a megoldásokat. Az Uber és az indiai Ola képviseli az elsőszámú választási lehetőslget az érintett tömegek számára. A szolgáltatók az online applikációk nélküli rendelési megoldások fejlesztéslvel iygekeznek lekörözni egymást ezeken a piacokon. Az Ola jól ismeri a paicot, tisztában van vele, hogy az ügyfelei többsége nem rendelekzik okostelefonnal, vagy inkább riksával utazik ma, mint taxival. Az Ubernek fejlesztenie kell szolgáltatásait, hogy igazodjon az ázsiai igényekhez, ha érdemi felfutást szeretne elérni.
A Maruti Suzuku a napokban jelentette be, hogy stratégiai aprtnerségre lépett az Uber-rel, hogy megfizethető autókkal lássa el a paicot és munkalehetőséget teremtsen ezzel. Az Ola-nak hasonló megállapodása van a Mahindraval.