Nyílt levélben kérik az Európai Bizottságot a fejlett bioüzemanyagok támoagtására az ágazat vezetői. A cégeink – írják – készek új technológiákat flevonultatni, hogy az aktuákisan fel nem használt, vagy hulladék anyagokból fejlett bioüzemanyaggal lássák el a piacot.
A termékeink – olvasható a nyílt levélben – 90 százalékkal csökkentik az üvewgházhatású gázok kibiocsátását, miközben segítik az ellátásbiztonság javítását, a gazdasági növekedsét és munkahelyteremtést. A bioüzemanyag iparban úgy látják, 2030-tól a fejlett zöld hajtóanyagok fontos szerepet fognak játszani a dekarbonizációs folyamatban. Emlékeztetnek levelükben, hogy az EU 2050-ra, 1990-hez képest 80 százalékkal szeretné csökkenteni a széndioxid-kibocsátást, ehhez pedig valamennyi gazdasági szektornak hozzá kell járulni. A közúti fuvarozás, közlekedés pedig 2030-tól a legfontosabb kibocsátó lehet.
A bioüzemanyaggyáertók úgy látják, azoknak a járműveknek amelyek 2030 után is folyékony üzemanyaggal üzemelnek majd, nincs más esélyük a kibocsátás lkátványos csökentésére, csak a zöldüzemanyagok használata. Ehhez aonban befektetésaekre lesz szükség ebben az iparágban, amihez kiszámítható és ösztönző környezetre van szükség.
A bioüzemanyagok tarthatják életben a belsőégésű motorokat 2030 után
Nyílt levélben kérik az Európai Bizottságot a fejlett bioüzemanyagok támoagtására az ágazat vezetői. A cégeink – írják – készek új technológiákat flevonultatni, hogy az aktuákisan fel nem használt, vagy hulladék anyagokból fejlett bioüzemanyaggal lássák el a piacot.
A termékeink – olvasható a nyílt levélben – 90 százalékkal csökkentik az üvewgházhatású gázok kibiocsátását, miközben segítik az ellátásbiztonság javítását, a gazdasági növekedsét és munkahelyteremtést. A bioüzemanyag iparban úgy látják, 2030-tól a fejlett zöld hajtóanyagok fontos szerepet fognak játszani a dekarbonizációs folyamatban. Emlékeztetnek levelükben, hogy az EU 2050-ra, 1990-hez képest 80 százalékkal szeretné csökkenteni a széndioxid-kibocsátást, ehhez pedig valamennyi gazdasági szektornak hozzá kell járulni. A közúti fuvarozás, közlekedés pedig 2030-tól a legfontosabb kibocsátó lehet.
A bioüzemanyaggyáertók úgy látják, azoknak a járműveknek amelyek 2030 után is folyékony üzemanyaggal üzemelnek majd, nincs más esélyük a kibocsátás lkátványos csökentésére, csak a zöldüzemanyagok használata. Ehhez aonban befektetésaekre lesz szükség ebben az iparágban, amihez kiszámítható és ösztönző környezetre van szükség.